Статус: Администратор
Группы: Administrators
Зарегистрирован: 16.11.2008(UTC) Сообщений: 392 Откуда: Київ Поблагодарили: 5 раз в 5 постах
|
Стисло про те, як налаштувати роботу Shopdesk з ПРРО Checkbox. Вважається, що ви вже зареєстрували свій ПРРО на сайті компанії Checkbox та встановили ПЗ Checkbox.Kasa на комп'ютер з Shopdesk. Що потрібно зробити далі: 1. Робота з ПРРО Checkbox відбувається за допомогою OLE Server компанії Resonance JSC, тому потрібно завантажити та встановити OLE Manager (v.4.1.20210816) або новіше з сайту виробника http://support.ekka.com.ua/programmnoe-obespechenie/2. В налаштуваннях Checkbox оберіть тип з'єднання ТСР. Після зміни типу зупиніть касу Checkbox та запустіть знову. 3. Оновіть Shopdesk до останньої версії. Зайдіть в налаштування Shopdesk - Торгові точки та фіскальні реєстратори, оберіть потрібну точку, оберіть для неї потрібний реєстратор (Марія 301/304). В нових версіях Shopdesk віддається перевага з'єднанню по ТСР - укажіть там 127.0.0.1:13000. Збережіть це налаштування. Якщо отримаєте повідомлення про помилку з'єднання, перевірте налаштування ще раз та перезавантажте комп'ютер. Подальша робота Shopdesk з ПРРО Checkbox нічим не відрізняється від роботи із звичайним фізичним РРО. Якщо будете отримувати повідомлення про помилки зі сторони ПРРО, слід увімкнути консоль в менеджері Checkbox та знайти в ній опис помилки, на кшталт відкриття/закриття зміни, відповідності податкових ставок товарів тощо. Зазвичай, з опису можна зрозуміти, що саме потрібно виправити. Отредактировано пользователем 14 января 2022 г. 14:49:18(UTC)
| Причина: Не указана
|
|
|
|
Быстрый переход
Вы не можете создавать новые темы в этом форуме.
Вы не можете отвечать в этом форуме.
Вы не можете удалять Ваши сообщения в этом форуме.
Вы не можете редактировать Ваши сообщения в этом форуме.
Вы не можете создавать опросы в этом форуме.
Вы не можете голосовать в этом форуме.