Статус: Новичок
Группы: Зарегистрированный участник
Зарегистрирован: 18.01.2021(UTC) Сообщений: 5
|
При сканіровкі штрих кода чека (для возврата) в возвратній накладній появляються товари яких в чеку немає. Як вирішити цю проблему ?
|
|
|
|
Статус: Администратор
Группы: Administrators
Зарегистрирован: 16.11.2008(UTC) Сообщений: 392 Откуда: Київ Поблагодарили: 5 раз в 5 постах
|
У вас пошкоджена службова база даних Shopdesk. Ми можемо допомогти виправити це - звертайтеся за телефонами, вайбером або по скайпу. Дайте тімвьювер, виправимо. Або спробуйте оновити Shopdesk до останньої версії з нашого сайту, нова версія також може виправити зв'язки між таблицями. Якщо не допоможе - зайдіть у налаштування Shopdesk - адміністрування і зменшіть період зберігання документів до необхідного, наприклад, до 15 днів, але щоб у цей період потрапив документ, по якому ви повертаєте товар. Після цього перезапустіть Shopdesk.
|
|
|
|
Быстрый переход
Вы не можете создавать новые темы в этом форуме.
Вы не можете отвечать в этом форуме.
Вы не можете удалять Ваши сообщения в этом форуме.
Вы не можете редактировать Ваши сообщения в этом форуме.
Вы не можете создавать опросы в этом форуме.
Вы не можете голосовать в этом форуме.